Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Κινητικότητα - Απολύσεις

Παρά τις διαψεύσεις και τις κατά καιρούς καθησυχαστικές δηλώσεις και διαβεβαιώσεις το θέμα των απολύσεων στο Δημόσιο (όπως και αν το βαφτίζουν κινητικότητα, διαθεσιμότητα κλπ) είναι και υπαρκτό και επί των θυρών. Δημοσιεύουμε το αγγλικό κείμενο και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.



 

Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

Οργανισμός-ΤΕΛΙΚΟ, Περιγραμματα θέσεων-ΟΔΗΓΙΕΣ

Δημοσιεύουμε την "τελική" μορφή του νέου Οργανισμού του "ΥΠΠΟ" 
Το αρχείο είναι σε μορφή pdf και σε κάποια εξ αυτών έχουμε κάνει κάποιες επισημάνσεις (σημειώνονται με διαφορετικό χρώμα). Πατήστε εδώ για να ανοιξει το αρχείο
______________________________________________________________________________
Επίσης δημοσιεύουμε δύο κείμενα - οδηγίες για το θέμα των περιγραμμάτων εργασίας.
[Πατήστε εδώ για να ανοιξουν τα αρχεία:   και 2
______________________________________________________________________________

Τα κειμενα δίνουν οδηγίες για το σχεδιασμό (συμπλήρωση των σχετικών εγγράφων), ωστόσο είναι εξόχως αποκαλυπτικά των στόχων και των προθέσεων. Αν και αρκετά μεγάλα σε έκταση προτρέπουμε κάθε συνάδελφο να τα διαβάσει!

Κάντε "κλικ" για να μεγαλώσει
Σημειώνουμε ότι η διαδικασία βρισκεται σε εξέλιξη (βλ. σχετικό έγγραφο) και απαιτείται η άμεση παρέμβαση του συνδικαλιστικού κινήματος, όχι μόνο για να λάβει γνώση των "μεθόδων" και των "εξελίξεων", αλλά για να αποτρέψει δυσάρεστες εξελίξεις για τους εργαζόμενους. 

Από την πλευρά μας επισημαίνουμε τα παρακάτω:

(1) Ο νέος Οργανισμός δεν ειναι σε ισχύ, δηλ. δεν έχει εκδοθεί ακόμη το Προεδρικό Διάταγμα. Αυτό επιτρέπει, ακόμη και τώρα να διεκδικήσουμε να μην ισχύσει. Όσο κι αν ακούγεται "δύσκολο" μπορούμε ακόμη και τώρα να μπλοκάρουμε αυτό τον Οργανισμό. Κάτι τέτοιο όμως προϋποθέτει ότι απέχουμε -ως συνδικαλιστικό κίνημα- από στημένους διαλόγους που δήθεν διαπραγματεύονται, στο όνομα του "ρεαλισμού", το "μικρότερο κακό" ή και τη "συμμετοχή στην επόμενη μέρα". Η αλλαγή του ισχύοντος Οργανισμού δεν βασίζεται σε κανένα επιστημονικό στοιχείο ή νέα αντίληψη, ούτε γίνεται για να θεραπεύσει τις ατέλειες ή τις αστοχίες του υφιστάμενου. Γίνεται επειδή απλά το επιβάλλουν τα Μνημόνια και οι Εφαρμοστικοί Νόμοι που έχει υπογράψει και υλοποιεί η συγκυβέρνηση του ΔΝΤ και της ΕΕ.

(2) Η "νέα δομή" είναι δομή συρρίκνωσης του "ΥΠΠΟ" και ουσιαστικά επιβεβαιώνει την έκπτωσή του σε Γενική Γραμματεία. Πρέπει να συνεχίσουμε δυναμικά τη διεκδίκησή μας για επανασύσταση του ΥΠΠΟ ως αυτόνομου και διακριτού Υπουργείου με ΟΛΕΣ τις αρμοδιότητες, τους πόρους και το προσωπικό.

(3) Η "προώθηση" του νέου Οργανισμού είναι αποκαλυπτική των προθέσεων της συγκυβέρνησης. Αν πραγματικά ήταν στα σχέδιά της η ανασύσταση του ΥΠΠΟ στον επικείμενο ανασχηματισμό (που όλο και καθυστερεί...) αφενός δεν θα είχε κανένα νόημα ο "νέος Οργανισμός" (αφού σε μια τετοια περίπτωση πρέπει να αναθεωρηθεί...) κι αφετέρου θα είχαν "παγώσει" τις σχετικές διαδικασίες. Κάτι τέτοιο ΔΕΝ συμβαίνει κι αυτό πρέπει να μας προβληματίζει για τη σοβαρότητα, την εγκυρότητα και τη δεσμευτικότητα όσων διαδίδονται δεξιά κι αριστερά για το θέμα. Κατά τη γνώμη μας επιδιώκουν να εφησυχάσουν τους εργαζόμενους και να διαχειριστούν το κρίσιμο θέμα με χαμηλό προφίλ παρουσιάζοντάς το τη στιγμή που θα επιλέξουν ως "τελειωμένο".

4) Τα περιγράμματα θέσεων είναι ΚΡΙΣΙΜΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, αφού σε επόμενο στάδιο θα πρέπει πάνω σ' αυτά να "κουμπώσουν" οι εργαζόμενοι. Είναι τραγελαφικό αλλά και αποκαλυπτικό των προθέσεων ότι προσπαθούν να ολοκληρώσουν τη διαδικασία των περιγραμμάτων εμπλέκοντας σ' αυτήν άτυπες ομάδες από Τμηματάρχες & Διευθυντές ακόμη και εκείνων που δεν θα υπάρχουν ως δομές στο νέο Οργανισμό.  
Το ζήτημα καθίσταται ακόμη κρισιμότερο δεδομένου ότι μέσα από τα κείμενα αυτά θα προσδιορίζονται και οι ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ των νέων Τμημάτων και Διευθύνσεων.

5) Ο Οργανισμός, η κατάρτιση των περιγραμμάτων θέσεων εργασίας, οι αρμοδιότητες των Υπηρεσιών είναι η αφετηρία για να προκύψει, σε επόμενη φάση, προσωπικό που θα κριθεί ότι πλεονάζει και επομένως θα πρέπει να μετακινηθεί ("κινητικότητα" υπό την απειλή της απόλυσης αν δεν δεχθείς τη μετακίνηση στη νέα θεση) ή να απολυθεί (που υποκριτικά ονομάζουν "διαθεσιμότητα").

6) Ολα τα παραπάνω ενισχύονται από δύο διαδικασίες που "τρέχουν" παράλληλα: την (ατομική) αξιολόγηση του προσωπικού και των διαφόρων Υπηρεσιών και την επίτευξη ή μη της περίφημης στοχοθεσίας.

Πρόκειται για μια διαδικασία που έχει έναν και μόνο στόχο: τη διάλυση του Δημόσιου Τομέα. Πάνω σ' αυτό αναζητούνται διάφορα προσχηματικά επιχειρήματα. Από τη διάλυση του Δημόσιου Τομέα τα "φιλέτα" των αρμοδιοτήτων θα πάνε στους ιδιώτες (ιδιωτικοποιήσεις) και ένα μεγάλο μέρος των εργαζομένων θα απολυθεί (είτε με το πρόσχημα της ατομικής αξιολόγησης, είτε γιατί θα χαρακτηριστούν "επίορκοι", είτε γιατί απλά... θα καταργηθεί ή θα "αναδομηθεί" το Τμήμα που δεν έπιασε τη "στοχοθεσία"... κλπ).

(Γ. Στεφ.)

Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Η Αυτόνομη Παρέμβαση για τη συνάντηση ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ με Δένδια

ANAKOINΩΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΝΟΜΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΩΝ.

__________________________________________________________

Ζητείται συναίνεση για να μπουν στον γύψο & οι διαδηλώσεις 

__________________________________________________________




Η σημερινή συνάντηση της πλειοψηφίας ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ με τον Υπ. Δημοσίας Τάξης κ. Δένδια με θέμα τον περιορισμό των διαδηλώσεων στο κέντρο της Αθήνας και στα άλλα μεγάλα αστικά κέντρα, αποτελεί μία ακόμη πράξη στον ολισθηρό αντιδημοκρατικό κατήφορο της Κυβέρνησης μετά την μαζική καταστολή των αγώνων, την ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης και τις επιστρατεύσεις των εργαζομένων που κινητοποιούνται.

Η συνάντηση αυτή, που γίνεται με επίκληση την προστασία του τουρισμού και της εμπορικής δραστηριότητας στα μεγάλα αστικά κέντρα, θα χρησιμοποιηθεί από την Κυβέρνηση για να ληφθούν νέα αυταρχικά μέτρα και θα οδηγήσει ουσιαστικά σε πλήρη απαγόρευση των διαδηλώσεων.

Η κυβέρνηση γνωρίζει πολύ καλά ότι η μείωση της εμπορικής δραστηριότητας δεν οφείλεται στις διαδηλώσεις, όπως ισχυρίζεται, αλλά στη μείωση του εισοδήματος των εργαζομένων και συνταξιούχων, τη διάλυση της υγείας, της παιδείας και το ξεπούλημα των δημόσιων αγαθών.

Γνωρίζει, επίσης, ότι η έκρηξη της ανεργίας και της φτώχειας, οι μαζικές απολύσεις και η γενικευμένη ανασφάλεια του κόσμου, καθώς και τα νέα βάρβαρα μέτρα, που σχεδιάζονται, θα οδηγήσουν σε νέες κοινωνικές εκρήξεις και σε ένταση των εργατικών αγώνων με στόχο την ανατροπή των μνημονιακών πολιτικών και των πολιτικών τους εκφραστών. Αυτό ακριβώς προσπαθεί να αποφύγει με αυταρχισμό και απαγορεύσεις.

Οι πλειοψηφίες, λοιπόν, στην ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ αναλαμβάνουν τεράστια πολιτική ευθύνη απέναντι στους εργαζόμενους, διότι αντί να απορρίψουν ως απαράδεκτο το αίτημα της συνάντησης, αποδέχονται να συζητούν για το πώς θα περιορίσουν τα δικαιώματα αυτών, που αντιστέκονται και αγωνίζονται για την ανατροπή αυτής της πολιτικής, σε μια περίοδο μάλιστα που χιλιάδες εργαζόμενοι βρίσκονται σε καθεστώς πολιτικής επιστράτευσης.

Ο μόνος δρόμος που έχει απομείνει στους εργαζόμενους είναι η ένταση των αγώνων και ο συντονισμός της δράσης τους, το χτύπημα του αυταρχισμού και των αντιδημοκρατικών μέτρων, καθώς και η αποδοκιμασία και αλλαγή του συσχετισμού των δυνάμεων στο συνδικαλιστικό κίνημα, ώστε να ανατραπούν οι πλειοψηφίες (ΠΑΣΚΕ – ΔΑΚΕ) σε ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ και να αλλάξει πορεία το συνδικαλιστικό κίνημα μακριά από συμβιβασμούς και υποχωρήσεις.

Νέα εγκύκλιος Μανιτάκη (!)

Το κυνήγι μαγισσών στο Δημόσιο Τομέα συνεχίζεται...

Μετά τους Ιαβέρηδες των καρτών και του ωραρίου, τις ασκήσεις περιγραφής των "περιγραμμάτων θέσεων" με βάση μελλοντικούς οργανισμούς (ακόμη δεν έχουν εκδοθεί τα ΠΔ), μέσα στη θολούρα της "στοχοθεσίας", ήρθε μια ακόμη απογραφή... Αυτή τη φορά με μια νέα εγκύκλιο ζητείται η επικαιροποίηση - επιβεβαίωση των μητρώων των υπαλλήλων (!)

" Για το λόγο αυτό καλούνται οι Διευθύνσεις Προσωπικού/Διοικητικού των υπηρεσιών, με ευθύνη των αρμοδίων προϊσταμένων, να προβούν στην ενημέρωση των προσωπικών μητρώων των υπαλλήλων τους και στην επικαιροποίηση των περιλαμβανομένων σε αυτά στοιχείων, τα οποία συναρτώνται με τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα των υπαλλήλων και τα υπηρεσιακά τους καθήκοντα".

Και ως προς τα τυπικά προσόντα (κάθε λογής πτυχία σπουδών) θα μπορούσαμε να σκεφτούμε ότι τα σαϊνια της συγκυβέρνησης αναζητούν "πλαστά πτυχία". Αλλά τα ουσιαστικά προσόντα  πως επιβεβαιώνονται και πιστοποιούνται και από ποιον; 

Επιπλέον τα "υπηρεσιακά καθήκοντα" στις περισσότερες των περιπτώσεων είναι πολύ διαφορετικά από τα τυπικά υπηρεσιακά καθήκοντα. 

Βρισκόμαστε μπροστά σε μια συντονισμένη εκστρατεία που έχει ένα και μοναδικό στόχο: να βρει τα προσχήματα για να απολυθούν μερικές χιλιάδες δημόσιοι υπάλληλοι. Αυτο απαιτεί η Τρόϊκα και αυτό υλοποιεί η συγκυβέρνηση.

Η προπαγάνδα των ΜΜΕ της διαπλοκής, που έχουν αναλάβει εργολαβικά τη συκοφάντηση του Δημόσιου Τομέα και των εργαζομένων, αξιοποιεί αυτές τις κινήσεις δημιουργώντας εντυπώσεις και καλλιεργώντας το αλληλοφάγωμα μεταξύ των διαφόρων μερίδων εργαζομένων ("κοινωνικός αυτοματισμός").







Κυριακή 26 Μαΐου 2013

Εκλογή Προεδρείου στον ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΛΛΟΓΟ

Τη Δευτέρα 27/5/2013 την 1 μ.μ. συνεδριάζει, για 1η φορά, το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Ενιαίου Συλλόγου με θέμα την εκλογή Προεδρείου (Πρόεδρος, Αντιπρόεδρος, Γραμματέας, Αναπληρωτής Γραμματέας και Ταμίας). Η Αυτόνομη Παρέμβαση, όπως είναι γνωστό, έχει 2 μέλη στο 9μελές Δ.Σ.

Βασική μας θέση είναι ότι τα Προεδρεία πρέπει να συγκροτούνται στη βάση κοινών πολιτικών και συνδικαλιστικών απόψεων, αντιλήψεων και πρακτικών. Τα αποτελέσματα των εκλογών στον Ενιαίο Σύλλογο επιτρέπουν τη δυνατότητα εκλογής ενός αριστερού αντιμνημονιακού αντικυβερνητικού Προεδρείου με βάση ένα κείμενο αρχών από τις δυνάμεις της ΕΑΚ, της Αυτ. Παρέμβασης και της ΔΑΣ (ΠΑΜΕ).

Η Αυτόνομη Παρέμβαση είχε περιγράψει ένα πολιτικό και συνδικαλιστικό πλαίσιο στην προεκλογική της διακήρυξη. Αυτό το πλαίσιο, το καταθέτουμε και ως πρόταση συμβολής στην κατεύθυνση συγκρότησης ενός προγραμματικού Προεδρείου

  • Διεκδικούμε άμεση ανασύσταση αυτόνομου Υπουργείου Πολιτισμού με όλες τις αρμοδιότητες, το προσωπικό και τους πόρους, προκειμένου να διασφαλιστεί ο δημόσιος χαρακτήρας του πολιτισμού ως κοινωνικού αγαθού, ενάντια σε κάθε μορφή άμεσης ή έμμεσης ιδιωτικοποίησης.
  • Απαιτούμε την ακύρωση της δυνατότητας “fasttrack” παράκαμψης του Αρχαιολογικού Νόμου και καταστροφής αρχαιοτήτων από το Υπ. Ανάπτυξης.
  • Μαχόμαστε κατά των διαδικασιών «αξιολόγησης» και των οργανογραμμάτων, που οδηγούν σε κινητικότητα, διαθεσιμότητα και απολύσεις. Απορρίπτουμε τον διαχωρισμό των εργαζομένων σε «αναλώσιμους» και μη, με βάση τη σχέση εργασίας. Έστω και μία απόλυση, οποιασδήποτε μορφής, αποτελεί «αιτία πολέμου».
  • Παλεύουμε για αξιοπρεπή διαβίωση ενάντια στη φτώχεια και στην εξαθλίωση. Αρνούμαστε οποιαδήποτε μείωση μισθών και συντάξεων, τόσο στον δημόσιο όσο και στον ιδιωτικό τομέα.
  • Αγωνιζόμαστε ενάντια στη διάλυση και την εκποίηση του Δημοσίου.
  • Απορρίπτουμε τις ελαστικές και χαμηλά αμειβόμενες σχέσεις εργασίας - νέας ομηρίας (ΜΚΟ, «εποχιακή απασχόληση», κλπ). Στόχος μας είναι η αποκατάσταση των μισθών και των συντάξεων, των ασφαλιστικών δικαιωμάτων και του εργατικού δικαίου.
  • Υπερασπιζόμαστε τη δημοκρατία στους χώρους εργασίας και στην κοινωνία, ενάντια στη «μονιμοποίηση» του κράτους εκτάκτου ανάγκης. Καταγγέλλουμε την «επίδειξη ισχύος» των κυβερνόντων, τη βίαιη καταστολή των κοινωνικών αγώνων και τις επιστρατεύσεις εργαζομένων.
  • Αρνούμαστε την επιχειρούμενη κατεδάφιση της συνδικαλιστικής νομοθεσίας και αγωνιζόμαστε για την επαναθεμελίωση και την ανασυγκρότηση του συνδικαλιστικού κινήματος.

ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ
  • ανατροπή της συγκυβέρνησης ΝΔ - ΠΑΣΟΚ - ΔΗΜΑΡ με τη σφραγίδα των λαϊκών αγώνων
  • ακύρωση των μνημονίων της οικονομικής καταστροφής, της κοινωνικής εξαθλίωσης και της πολιτικής υποταγής και αντικατάστασή τους από ένα πρόγραμμα οικονομικής και κοινωνικής ανασυγκρότησης της χώρας
  • απαλλαγή από τους επαχθείς όρους των δανεικών συμβάσεων και διαγραφή του μεγαλύτερου μέρους του χρέους
  • δημόσια ιδιοκτησία και κοινωνικό έλεγχο των τραπεζών, που ανακεφαλαιοποιούνται με δημόσιο χρήμα.


Η συγκρότηση του Προεδρείου και οι διαφαινόμενες δυσκολίες δεν πρέπει να οδηγήσουν τον Ενιαίο Σύλλογο σε μια παρατεταμένη περίοδο εσωστρέφειας και "αναστολής" της δράσης του. Οι εξελίξεις σε μια σειρά από ζητήματα (Οργανισμός, "Αξιολόγηση", Περιγράμματα θέσεων, "Κινητικότητα" - "Διαθεσιμότητα" κ.λπ.) απαιτούν την κινητοποίηση όλων μας για να μην επιτρέψουμε να υλοποιηθούν τα σχέδια της συγκυβέρνησης. 

Θεωρούμε ότι η διαδικασία για τη συγκρότηση του Προεδρείου δεν πρέπει και δεν μπορεί να εξελιχθεί και να ευτελιστεί είτε σε "μοίρασμα τίτλων και καρεκλών", είτε σε παιχνίδια εντυπώσεων.

Μετά την 1η Συνεδρίαση, θα υπάρξει αναλυτική ανακοίνωση της Αυτόνομης Παρέμβασης.

Τετάρτη 15 Μαΐου 2013


H AYTONOMH ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ευχαριστεί όλους τους συναδέλφους για την εμπιστοσύνη που μας έδειξαν. Η κάθε ψήφος αποτελεί για μας δικαίωση αλλά και δέσμευση να συνεχίσουμε αταλάντευτοι να παλεύουμε για τα δικαιώματα, τις κατακτήσεις και τις προσδοκίες ΟΛΩΝ των εργαζομένων.

Ενημέρωση ανάρτησης Πέμπτη 9:50 μ.μ.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ για αντιπροσώπους στο προσεχές συνέδριο της ΠΟΕ ΥΠΠΟ

Ψήφισαν: 791
Λευκά: 48, Άκυρα: 31 
Εγκυρα: 712

Ενωτική Αγωνιστική Κίνηση    226 ψήφους --> 13 αντιπροσώπους
Αυτόνομη Παρέμβαση          176 ψήφους --> 10
Συσπείρωση                          122 ψήφους --> 7
ΕΑΣΚΕ                                    88 ψήφους --> 5
ΔΑΚΕ                                      49 ψήφους --> 2
ΔΑΣ (ΠΑΜΕ)                            51 ψήφους --> 3


Καταμετρήθηκαν οι σταυροί των υποψηφίων για Δ.Σ.

Από την πλευρά της ΑΥΤΟΝΟΜΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ εκλέγονται κατά σειρά
1/. Στεφάνου Γιάννης (155)
2/. Κατσιμίχας Παναγιώτης (106)
Αναπληρωματικοί 
Στρατής Κώστας (97)
Αδαμοπούλου Μαίρη (95)

Για την Εξελεγκτική Επιτροπή εκλέγεται ο Καραμπότης Ιωσηφ


Σάββατο 11 Μαΐου 2013

Διακύρηξη & Αφισα Εκλογών Ενιαίου






1
ΑΔΑΜΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ του Ιορδάνη
ΔΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ
Κ.Υ. – Δ/ΝΣΗ ΟΙΚΟΝ.
2
ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ (ΑΚΗΣ) του Νικολάου
ΔΕ ΦΥΛΑΞΗΣ ΠΛΗΡΟΦ.
A΄ ΕΠΚΑ
3
ΑΡΓΥΡΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ του Δημητρίου
ΥΕ ΕΡΓΑΤΟΤΕΧΝΙΤΩΝ
Α΄ ΕΠΚΑ - ΥΣΜΑ
4
ΒΑΡΒΑΤΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ του Βασιλείου
ΔΕ ΦΥΛΑΞΗΣ ΠΛΗΡΟΦ.
ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
5
ΓΕΝΝΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ του Αντωνίου
ΔΕ ΦΥΛΑΞΗΣ ΠΛΗΡΟΦ.
ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
6
ΓΕΣΑΦΙΔΗΣ ΣΥΜΕΩΝ του Φωτίου
ΔΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΩΝ
Δ/ΝΣΗ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑΣ
7
ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ ΠΕΤΡΟΣ του Ιωάννη
ΔΕ ΜΑΡΜΑΡΟΤΕΧΝΙΤΩΝ
ΥΣΜΑ
8
ΔΑΜΙΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ του Βασιλείου
ΤΕ ΣΥΝΤΗΡΗΤΩΝ
Α΄ ΕΠΚΑ
9
ΔΕΣΥΠΡΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ του Παύλου
ΔΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Κ.Υ. - Δ/ΝΣΗ ΠΛΗΡΟΦ.
10
ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΗΤΡΑ του Ιωάννη
ΔΕ ΦΥΛΑΞΗΣ ΠΛΗΡΟΦ.
Α΄ ΕΠΚΑ
11
ΖΩΡΓΙΟΣ ΝΙΚΟΣ του Ιωάννη
ΥΕ ΕΡΓΑΤΟΤΕΧΝΙΤΩΝ
ΚΑ΄ ΕΠΚΑ
12
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ του Παναγιώτη
ΔΕ ΦΥΛΑΞΗΣ ΠΛΗΡΟΦ.
Α΄ ΕΠΚΑ
13
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ του Ιωάννη
ΠΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ
Κ.Υ. – Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚ.
14
ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ του Βλάση
ΠΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ
Κ.Υ. -  Δ/ΝΣΗ ΟΙΚΟΝ.
15
ΓΙΑΤΡΟΥΔΑΚΗ ΕΥΑ του Ευτυχίου
ΠΕ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΩΝ
Γ΄ ΕΠΚΑ
16
ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ του Παναγιώτη
ΥΕ ΦΥΛΑΞΗΣ
Γ΄ ΕΠΚΑ (Μουσ. Μεγάρων)
17
ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΟΥ ΓΙΩΡΓΙΑ του Χρήστου
ΠΕ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
Δ/ΝΣΗ ΑΝΑΣΤ. ΒΥΖ. ΜΝ.
18
ΚΑΝΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ του Στυλιανού
ΥΕ ΕΡΓΑΤΟΤΕΧΝΙΤΩΝ
ΚΣΤ΄ ΕΠΚΑ
19
ΚΑΠΕΤΑΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ του Κων/νου
ΔΕ ΜΗΧ. ΣΚΗΝΗΣ
ΔΕΕΜ
20
ΚΑΡΑΔΕΛΟΓΟΥ ΠΑΚΗΣ του Παύλου
ΠΕ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
ΥΝΜΤΕ ΚΥΚΛΑΔΩΝ
21
ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ του Παναγιώτη
ΠΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ
Β΄ ΕΠΚΑ
22
ΚΑΤΣΑΝΟΥ ΝΤΙΝΑ του Δημητρίου
ΔΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ
ΕΦ. ΕΝΑΛΙΩΝ ΑΡΧ.
23
ΚΑΤΣΙΜΙΧΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ του Λουκά
ΠΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ
ΥΣΜΑ
24
ΚΕΛΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ του Παύλου
ΔΕ ΕΡΓΑΤΟΤΕΧΝΙΤΩΝ
Γ΄ ΕΠΚΑ
25
ΚΛΗΜΑΝΟΓΛΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗΣ του Κλήμη
ΔΕ ΕΡΓΑΤΟΤΕΧΝΙΤΩΝ
Γ΄ ΕΠΚΑ
26
ΚΟΛΛΙΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ του Ευθυμίου
ΔΕ ΦΥΛΑΞΗΣ ΠΛΗΡΟΦ.
ΕΠΙΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
27
ΚΟΥΝΔΟΥΡΑΚΗ ΑΥΓΗ του Σωκράτη
ΤΕ ΣΥΝΤΗΡΗΤΩΝ
Γ΄ ΕΠΚΑ
28
ΛΙΤΣΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ του Χρήστου
ΠΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ
Κ.Υ. (ΤΔΠΕΑΕ)
29
ΛΙΩΝΗΣ ΔΕΔΕΣ του Θεοδώρου
ΠΕ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΩΝ
Β΄ ΕΠΚΑ
30
ΛΟΓΟΘΕΤΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ του Στυλιανού
ΠΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ
Κ.Υ. (ΤΔΠΕΑΕ)
31
ΜΑΝΑΤΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ του Περικλή
ΔΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ
Υ.Ν.Μ.Τ.Ε. Στ. Ελλάδος
32
ΜΑΤΣΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ του Θωμά
ΔΕ ΦΥΛΑΞΗΣ ΠΛΗΡΟΦ.
Κ.Υ.-Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚ.
33
ΜΑΥΡΟΚΕΦΑΛΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του Αναστασίου
ΠΕ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΩΝ
Γ΄ ΕΠΚΑ
34
ΜΑΥΡΟΜΑΤΗ ΔΙΟΝΥΣΙΑ του Νικολάου
ΠΕ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
ΥΣΜΑ
35
ΜΙΛΑΝΟΥ ΑΝΝΑ του Χρήστου – Δημητρίου
ΔΕ ΦΥΛΑΞΗΣ ΠΛΗΡΟΦ.
ΕΘΝΙΚΟ ΑΡΧ. ΜΟΥΣΕΙΟ
36
ΜΙΧΑΪΛΙΔΟΥ ΠΕΓΚΥ του Μιχαήλ
ΠΕ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΩΝ
Γ΄ ΕΠΚΑ
37
ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ του Σπύρου
ΠΕ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΩΝ
Γ΄ ΕΠΚΑ
38
ΜΟΥΛΑΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ του Νικολάου
ΔΕ ΦΥΛΑΞΗΣ ΠΛΗΡΟΦ.
ΕΘΝΙΚΟ ΑΡΧ. ΜΟΥΣΕΙΟ
39
ΝΤΑΡΙΒΙΑΝΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του Παντελή
ΔΕ ΦΥΛΑΞΗΣ ΠΛΗΡΟΦ.
ΕΠΙΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
40
ΞΥΠΟΛΙΤΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ του Τζώρτζη
ΔΕ ΜΑΡΜΑΡΟΤΕΧΝΙΤΩΝ
ΥΣΜΑ
41
ΠΑΝΤΑΖΙΔΟΥ ΦΑΝΗ του Χρήστου
ΠΕ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
ΔΒΜΑ
42
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ του Παναγιώτη
ΔΕ ΦΥΛΑΞΗΣ ΠΛΗΡΟΦ.
Α΄ ΕΠΚΑ
43
ΠΑΠΠΑΣ ΧΑΡΙΛΑΟΣ του Νικολάου
ΔΕ ΦΥΛΑΞΗΣ ΠΛΗΡΟΦ.
Γ΄ ΕΠΚΑ
44
ΠΟΥΠΑΚΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ του Σταύρου
ΔΕ ΦΥΛΑΞΗΣ ΠΛΗΡΟΦ.
Γ΄ ΕΠΚΑ
45
ΠΡΟΥΣΑΛΗΣ ΣΠΥΡΟΣ του Ευστρατίου
ΠΕ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
1η ΕΒΑ
46
ΣΑΡΡΗΣ ΚΩΣΤΑΣ του Θεοδώρου
ΠΕ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΩΝ
Γ΄ ΕΠΚΑ
47
ΣΕΒΔΑΛΗΣ ΘΟΔΩΡΟΣ του Κων/νου
ΤΕ ΡΑΔΙΟΤ. ΑΣΥΡΜ.
Κ.Υ.-Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚ.
48
ΣΙΑΠΑΤΗΣ ΝΙΚΟΣ του Κλέαρχου
ΔΕ ΦΥΛΑΞΗΣ ΠΛΗΡΟΦ.
Γ΄ ΕΠΚΑ
49
ΣΚΑΡΗ ΤΙΝΑ του Νικολάου
ΔΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ
ΥΣΜΑ
50
ΣΚΑΡΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ του Νικολάου
ΔΕ ΜΑΡΜΑΡΟΤΕΧΝΙΤΩΝ
ΥΣΜΑ
51
ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του Χαραλάμπους
ΔΕ ΦΥΛΑΞΗΣ ΠΛΗΡΟΦ.
Γ΄ ΕΠΚΑ
52
ΣΤΑΪΚΟΠΟΥΛΟΥ ΤΑΣΙΑ του Λάμπρου
ΔΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ
ΚΑ΄ ΕΠΚΑ
53
ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΘΑΝΑΣΗΣ του Άγγελου
ΠΕ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
ΕΦΟΡΕΙΑ ΕΝΑΛΙΩΝ ΑΡΧ.
54
ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ του Στέφανου
ΠΕ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
ΔΝΣΑΚ
55
ΣΤΡΑΓΑΛΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ του Παρασκευά
ΔΕ ΦΥΛΑΞΗΣ ΠΛΗΡΟΦ.
ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
56
ΣΤΡΑΤΗΣ ΚΩΣΤΑΣ του Νικολάου
ΠΕ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΩΝ
Κ.Υ. / ΔΙΠΚΑ
57
ΤΑΤΑΡΗ ΜΑΡΙΑ του Ανδρέα
ΔΕ ΦΥΛΑΞΗΣ ΠΛΗΡΟΦ.
ΕΘΝΙΚΟ ΑΡΧ. ΜΟΥΣΕΙΟ
58
ΤΣΑΒΑΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ του Θεοδ.
ΔΕ ΦΥΛΑΞΗΣ ΠΛΗΡΟΦ.
Α΄ ΕΠΚΑ
59
ΤΣΑΒΑΛΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ του Θεοφάνη
ΠΕ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
ΔΑΝΣΜ
60
ΤΣΑΚΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ του Σταματίου
ΠΕ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
Δ/ΝΣΗ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑΣ
61
ΤΣΟΥΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ του Ματθαίου
ΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Κ.Υ.-Δ/ΝΣΗ ΠΡ. & ΑΝΑΠΤ.
62
ΤΣΟΥΡΑΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ του Αλεξάνδρου
ΔΕ ΦΥΛΑΞΗΣ ΠΛΗΡΟΦ.
ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
63
ΦΛΕΣΣΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ του Γεωργίου
ΔΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ
Γ΄ ΕΠΚΑ





ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΓΙΑ Ε.Ε.


1
ΚΑΡΑΜΠΟΤΗΣ ΙΩΣΗΦ του Νικολάου
ΔΕ ΦΥΛΑΞΗΣ ΠΛΗΡΟΦ.
ΕΘΝΙΚΟ ΑΡΧ. ΜΟΥΣΕΙΟ