Αναδημοσιεύουμε ένα ενδιαφέρον άρθρο της εφημερίδας "Η ΑΥΓΗ" για το θέμα των διαθεσιμοτήτων.
"Στη διάλυση των δημοσίων υπηρεσιών με τη διαθεσιμότητα ακόμη και υπαλλήλων υψηλής εξειδίκευσης και πολυετούς υπηρεσιακής εμπειρίας προχωρά ολοταχώς η κυβέρνηση, η οποία ανεβάζει στροφές στο "πογκρόμ" που έχει εξαπολύσει για να δείξει έργο στους δανειστές μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου. Ήδη οι "μαύρες λίστες" με τους υπαλλήλους προς κινητικότητα βρίσκονται στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και εκδόθηκε η υπουργική απόφαση για τα κριτήρια και τη μοριοδότηση όσων ενταχθούν στο καθεστώς αυτό. Οι δηλώσεις δε του Κυρ. Μητσοτάκη για την "ανειλημμένη υποχρέωση της κυβέρνησης" για 15.000 απολύσεις στο Δημόσιο μέχρι τα τέλη του 2014 δεν αφήνουν πολλά περιθώρια παρερμηνειών σε ό,τι αφορά το μέλλον των υπαλλήλων αυτών.
Στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης "μετράνε κεφάλια" στις λίστες με τους 9.820 υπαλλήλους που έλαβαν από τα υπουργεία - τουλάχιστον 1.500 περισσότερους από αυτούς που θα βγουν σ' αυτή τη φάση σε διαθεσιμότητα ως "μαξιλαράκι" ασφαλείας για να προληφθούν προβλήματα με τις εξαιρέσεις. Επόμενο βήμα είναι η εξειδίκευση των θέσεων, κλάδων ή διευθύνσεων που καταργούνται και η έκδοση των σχετικών υπουργικών αποφάσεων για την κινητικότητα μέχρι τις 22 Αυγούστου. Μέχρι τις 16 Σεπτεμβρίου, τα υπουργεία και οι φορείς τους θα πρέπει να είναι έτοιμα να υποδείξουν τους 8.300 υπαλλήλους που θα θέσουν σε διαθεσιμότητα για να συμπληρωθεί ο μνημονιακός στόχος των 12.500 του πρώτου κύματος και στη συνέχεια να παραλάβουν υπαλλήλους, αφού προηγουμένως τους αξιολογήσουν με τη μοριοδότηση. Το δεύτερο κύμα διαθεσιμότητας για άλλους 12.500 θα έρθει έως τα τέλη Δεκεμβρίου..."
Διβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ
"Στη διάλυση των δημοσίων υπηρεσιών με τη διαθεσιμότητα ακόμη και υπαλλήλων υψηλής εξειδίκευσης και πολυετούς υπηρεσιακής εμπειρίας προχωρά ολοταχώς η κυβέρνηση, η οποία ανεβάζει στροφές στο "πογκρόμ" που έχει εξαπολύσει για να δείξει έργο στους δανειστές μέχρι τα μέσα Σεπτεμβρίου. Ήδη οι "μαύρες λίστες" με τους υπαλλήλους προς κινητικότητα βρίσκονται στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και εκδόθηκε η υπουργική απόφαση για τα κριτήρια και τη μοριοδότηση όσων ενταχθούν στο καθεστώς αυτό. Οι δηλώσεις δε του Κυρ. Μητσοτάκη για την "ανειλημμένη υποχρέωση της κυβέρνησης" για 15.000 απολύσεις στο Δημόσιο μέχρι τα τέλη του 2014 δεν αφήνουν πολλά περιθώρια παρερμηνειών σε ό,τι αφορά το μέλλον των υπαλλήλων αυτών.
Στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης "μετράνε κεφάλια" στις λίστες με τους 9.820 υπαλλήλους που έλαβαν από τα υπουργεία - τουλάχιστον 1.500 περισσότερους από αυτούς που θα βγουν σ' αυτή τη φάση σε διαθεσιμότητα ως "μαξιλαράκι" ασφαλείας για να προληφθούν προβλήματα με τις εξαιρέσεις. Επόμενο βήμα είναι η εξειδίκευση των θέσεων, κλάδων ή διευθύνσεων που καταργούνται και η έκδοση των σχετικών υπουργικών αποφάσεων για την κινητικότητα μέχρι τις 22 Αυγούστου. Μέχρι τις 16 Σεπτεμβρίου, τα υπουργεία και οι φορείς τους θα πρέπει να είναι έτοιμα να υποδείξουν τους 8.300 υπαλλήλους που θα θέσουν σε διαθεσιμότητα για να συμπληρωθεί ο μνημονιακός στόχος των 12.500 του πρώτου κύματος και στη συνέχεια να παραλάβουν υπαλλήλους, αφού προηγουμένως τους αξιολογήσουν με τη μοριοδότηση. Το δεύτερο κύμα διαθεσιμότητας για άλλους 12.500 θα έρθει έως τα τέλη Δεκεμβρίου..."
Διβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ
Η περιεργη, σε πρωτη αναγνωση, σιωπή που επικρατεί στο ΥΠΠΟΑ τοσο ως προς τον τελικ αριθμό όσο και ως προς τους αμεσα θιγόμενους κλάδους και ειδικοτητες μοιάζει να κρυβει εκπλήξεις. Η ευκολότερη ερμηνεια, συμβατη με τα γενικότερα χαρακτηριστικά στο ΥΠΠΟΑ, είναι εκεινη που θα περιοριζοταν στο να επαναλαβει τη χρονια και συστηματική ανεπάρκεια του πολιτικού προσωπικού και των δοτών - υψηλόβαθμων στελεχών της διοικησης. Για όσους έχουν απλα περάσει έξω από την οδό Μπουμπουλίνας αυτό ειναι ορατό, σαφές και τις περισσότερες φορές τραγικό μέσα στη γελοιότητά του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκρεί και επαρκει αυτή η εξήγηση; Πιστεύω πως όχι. Μεθοδεύονται και κυροφορούνται ευρύτερα "παιχνιδια" για τα οποία η Αυτόνομη Παρέμβαση πρέπει να μιλήσει ανοικτά και χωρίς περιστροφές. Τα επικοινωνιακά παιχνιδια, οι ισορροπίες, οι παρασκηνιακές διαβουλεύσεις, οι προσπάθειες να ειναι ολα υπό "έλεγχο" δεν οδηγούν πουθενά. Αντιθετα κλωνίζουν την εμπιστοσύνη των εργαζομένων. Από την Αυτονομη Παρέμβαση δεν το περιμένουμε μόνο... το απαιτούμε και το απαιτούν και οι καιροί
Ανεπάρκεια; Πολύ μικρή λέξη για να περιγράψει άχρηστους που "σταδιοδρόμησαν" με μοναδικ προσον την πασοκονεοδημοκρατικη ταυτοτητα και σημερα ακομη και στις πιο κρισιμες στιγμές απλά φανερώνουν την βλακεια, την δουλοπρέπεια, την εμφυτη διαθεση υποταγής. Οσο για πολιτικές ηγεσίες αποδεικνυεται οτι ανέκαθεν ήταν οχι κατώτερες των περιστάσεων αλλά ανίκανες να λειτουργήσουν με πολιτικο τροπο. Χωρος σταθμευσης ανικάνων αλλά κομματικά προθύμων στελεχών, που ζουν ετερόφωτα από αποψη στην απολυτη παρακμη. Αυτοι σήμερα συσκέπτονται και διαλεγονται με διαφορους συνδικαλιστές, ρετάλια απο το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ, πανω στις πλατες ολων των εργαζομενων. Το περιεργο κατα καποιο τροπο ειναι ποσο ορμητικά η ΕΑΚ προσπαρμόζεται και εντάσσεται. Από την αλλη εσεις στην Αυτονομη Παρέμβαση αν μεινετε στα μισολογα των κομματικών θα καταντήσετε περίγελος. Οπως λενε και σε καποια ελληνική ταινια το νου σας ρεμαλια. Μην μασησετε και μη γινεται δεδομενοι, προβλέψιμοι, συστημικοί, θεσμικοί και τελικά ανυπόληπτο πολιτικο προσωπικο β διαλογης.
ΔιαγραφήΩς τωρα τα λετε και τα κανετε καλα. Αλλά... οι πανω σας κοιτάνε με λοξές ματιές
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΕΡΙΕΡΓΗ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΠΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΣΕ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ. ΚΑΤΑ ΤΙΣ 23 ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΗΤΑΝ Ο ΑΡΧΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ. ΑΡΑ ΕΚΕΙ ΚΑΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΤΑΛΑΞΕΙ ΤΟΣΟ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΘΥΜΑΤΑ.ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΚΛΑΔΩΝ ΚΛΠ
ΔιαγραφήΥπάρχει μια απορία. Γιατί αυτή η καθυστέρηση στο θεμα των διαθεσιμοτητων - απολύσεων; Κανένας δεν εχει βγει να πει τον τελικό αριθμό γι' αυτη τη φάση, ούτε κλάδους και ειδικοτητες. Γιατί; Απλά παρατείνουν το μαρτύριο; Ειναι δηλαδη σαδισμός; Η παιζεται κατι αλλο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν οι διαρροές ειναι αληθινές τοτε το μόνο που έχουμε ως τώρα ειναι ότι ο τελικός αριθμός σ αυτη τη φάση θα ειναι μικροτερος των 500 (στην επόμενη φάση;) και οτι στόχοι ειναι οι αορίστου χρόνου δηλ. το Π. Δ. 164/04 του Παυλόπουλου. Ως προς τους κλάδους και τις ειδικότητες; Θα είναι μόνο οσοι ειναι ΥΕ και ΔΕ; Θυμίζω οτι οι ΔΕ ειχαν την περιφημη εξαιρεση. Αρα θα υπάρχει μια άρση της εξαιρεσης; Θα βάλουν χέρι και σε άλλους κλάδους; Γιατί όχι; Ισα ισα το να διευρυνουν τη βάση της διαθεσιμοτητας μπορεί να ειναι βολικό και για το νεο οργανισμό. Σωστά δηλαδη λεμε ολοι οτι κανενας δεν ειναι ασφαλής και εκτός "στόχου". Ακόμη και κλάδοι οπως αρχαιολόγοι και φυλακες για διαφορετικούς λόγους μπορει να βρεθούν στη σεντρα. Και λέω αρχαιολογους γιατι ολοι τους θεωρουν εκτός διαδικασίας απολυσεων. Αλλά σε ενα νεο μικρο ΥΠΠΟΑ με ενωμένες Εφορείες σιγουρα θα περισσέψουν (με τη λογική τους) και αρχαιολόγοι.
Επισης μεσα απο τις κάρτες θα έχουμε μεγαλ αριθμο εργαζομένων με ποινές που σημαινει αρνητικη βαθμολογία . Αυτο στην περιπτωση που το θεμα καταλήξει με τον τροπο που έχει φανει και συμφωνούν και τα σωματεία (οχι η παραταξη σας αλλα τα σωματεια)
Δεν βλέπω καποια τοποθέτηση για την ανάγκη ο ΣΥΡΙΖΑ να δεσμευτεί ρητά και κατηγορηματικά, χωρίς αστερισκους και περιπλοκες διατυπώσεις οτι ΘΑ ΕΠΑΝΑΠΡΟΣΛΑΒΕΙ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΑΠΟΛΥΘΗΚΑΝ ή ΘΑ ΑΠΟΛΥΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ. Χωρίς καμια αλλα προϋπόθεση και χωρίς καθυστέρηση. Την επόμενη μέρα με ένα άρθρο δυο γραμμών αυτο μπορει να συμβει. Απλα και παστρικά
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν βλέπω καμια ανησυχία για την απαράδεκτη συνέντευξη του Δραγασακη στο ΒΗΜΑ. Πιστεύετε οτι οσα λεει κι οσα δεν λεει είναι συμφωνα με τις αποφάσεις του Συνεδρίου σας; Που εξαφανιστηκε η ακύρωση των μνημονίων και οτι δεν θα μασήσουμε σε απειλές και εκβιασμούς; Πότε ο ΣΥΡΙΖΑ αποφάσισε τα αστεια περί εσωτερικών ομολόγων και μάλιστα στην εκδοχη που τα παρουσιάζει το στέλεχος του στη συνεντευξη; Ποτε ο ΣΥΡΙΖΑ αποφάσισε ότι θα "υπακουσει" στη βασική μνημονιακή δεσμευση - στοχο των "μηδενικών
ελλειματων; Κατι δεν καταλαβαινουμε ή κατι τρέχει;
6. Τι νέο έχει να προτείνει ο ΣΥΡΙΖΑ σε προγραμματικό επίπεδο;
ΔιαγραφήΗ κεντρική ιδέα, όπως προσωπικά την κατανοώ, είναι, αντί να μοιρολογούμε πάνω στα οικονομικά και τα κοινωνικά ερείπια που δημιουργεί η κρίση και η πολιτική των μνημονίων, αντί να αναζητούμε τις λύσεις στο χρεοκοπημένο ή εξαντλημένο παρελθόν, να κατανοήσουμε τις συνθήκες που θα καθορίσουν τις πρωτοπορίες και τις ηγεμονίες του μέλλοντος, και να μεταφέρουμε το πεδίο της ταξικής και της εθνικής μάχης στο έδαφος αυτό.
Αν π.χ. συμφωνήσουμε ότι ο νεοφιλελεύθερος καπιταλισμός είναι αυτός που είναι σε κρίση, τότε οι πρωτοπόροι του μέλλοντος θα είναι αυτοί που πρώτοι θα προχωρήσουν σε έναν μετα-νεοφιλελεύθερο δρόμο και θα δημιουργήσουν ένα νέο υπόδειγμα, μια νέα «οικονομία των αναγκών», βασισμένη στην καινοτόμο παραγωγή, την κοινωνική δικαιοσύνη, την ισότητα, την αλληλέγγυα δημοκρατία και την αειφορία.
Αν συμφωνήσουμε επίσης ότι το από ιστορική άποψη ιδιαίτερο στοιχείο της παρούσας κρίσης δεν βρίσκεται στην οικονομική αλλά στην ηθική, την αξιακή και την οικολογική της διάσταση, δηλαδή στους σκοπούς και τα κίνητρα, τότε δεν είναι οι ποσοτικοί δείκτες αλλά η συλλογική και η προσωπική αξιοπρέπεια, το συλλογικό και ατομικό «ευ ζην», που με το σύγχρονο κοινωνικό του περιεχόμενο θα μπορούσε να γίνει ο στόχος και το μέσο του νέου τρόπου ανάπτυξης και των νέων προτύπων κατανάλωσης.
Όλα αυτά βέβαια προϋποθέτουν το σταμάτημα της καταστροφής, άρα την απεξάρτηση από τα μνημόνια και τα χρέη του παρελθόντος, και την ανάδειξη νέων κοινωνικών και πολιτικών δυνάμεων στην ηγεσία της χώρας, με πυρήνα τους τον κόσμο της εργασίας και την Αριστερά.
Αν με τον όρο «ρεαλιστική» εννοείτε εύκολη, εδώ που φτάσαμε δεν υπάρχουν εύκολες ούτε ανώδυνες λύσεις. Πολύ περισσότερο που το συσσωρευμένο χρέος χρησιμοποιείται ως μοχλός εξάρτησης και υποταγής. Αυτός είναι ο λόγος που δεν έγινε εξ αρχής ρύθμιση του χρέους. Κι αυτός είναι ο βαθύτερος λόγος που σήμερα αρνούνται μια ριζική λύση. Το ζητούμενο στις συνθήκες αυτές δεν είναι ούτε η παθητική αναμονή ούτε ο μαξιμαλισμός των στόχων, αλλά η χάραξη εκείνης της στρατηγικής που θα μας επιτρέψει να οικοδομήσουμε τις αναγκαίες συμμαχίες, να αλλάξουμε τους συσχετισμούς, και να απαλλαγούμε τελικά από την παγίδα του χρέους και τη θηλιά της εξάρτησης. Και αυτό ακριβώς επιδιώκει η πολιτική μας, όπως επιβεβαιώθηκε και από το Συνέδριο
ΔιαγραφήΚαι γιατί να δεσμευτεί ρητά και κατηγορηματικά οτι θα επαναπροσλάβει όλους όσους απολύθηκαν η θα απολυθούν απο το δημόσιο,και να μην δεσμευτεί με τον ίδιο τρόπο χωρις αστερίσκους και υπεκφυγές οτι θα επαναπροσληφθούν και οι απολυμένοι του ιδιωτικού τομέα.Κι αυτοί απολυμένοι απο την μνημονιακή πολιτική ειναι.Πανεύκολο και πολύ πιασιάρικο...Αντί να πείσουμε τον κόσμο να κατέβει στο δρόμο μπας και γλυτώσουμε καμμιά απόλυση ψάχνουμε απο τώρα την ανάθεση και με απαιτήσεις.Οταν θάχουν γίνει ολα σκόνη εμείς θα ζητάμε επαναπροσλήψεις!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟξύνονται οι σχέσεις του ΣΥΡΙΖΑ με το ΠΑΣΟΚ, καθώς η αντιπαράθεση των δύο κομμάτων γίνεται σε ιδιαίτερα υψηλούς τόνους, συντηρώντας ένα τεταμένο κλίμα στις σχέσεις του. Η Κουμουνδούρου απαντά με ένα ιδιαίτερα επικριτικό και επιθετικό άτυπο ενημερωτικό σημείωμα στα όσα είχε υποστηρίξει το ΠΑΣΟΚ για την πρόταση του Γιάννη Δραγασάκη, περί έκδοσης ειδικών ομολόγων. Την ιδέα αυτή το ΠΑΣΟΚ την θεώρησε ως «άσκηση προετοιμασίας για το πέρασμα σε εθνικό νόμισμα».
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην απάντησή του ο ΣΥΡΙΖΑ αναφέρει ότι «το τι είπε ή δεν είπε το ΠΑΣΟΚ καθώς και το τι έκανε ή δεν έκανε το γνωρίζει ο ελληνικός λαός, το αποτύπωσε με την ετυμηγορία του στις εκλογές και θα το δείξει ακόμη πιο έντονα στις ερχόμενες».
Ως προς την ουσία η Κουμουνδούρου διευκρινίζει:
«1. Ο ΣΥΡΙΖΑ όπως εξηγεί και ο Δραγασάκης στη συνέντευξη του, εκτιμά ότι στις συνθήκες που βρισκόμαστε, με τη φτώχεια να καλπάζει και με πρωτοφανή ποσοστά ανεργίας, πρέπει να συζητήσουμε μέτρα που μπορούν να αμβλύνουν έστω την κατάσταση χρηματοπιστωτικής ασφυξίας. Και στην κατεύθυνση αυτή προτείνει συγκεκριμένα μέτρα ως παραδείγματα ώστε να αποτραπεί η έξοδος από το ευρώ σε περίπτωση που η ήδη υπαρκτή κρίση ρευστότητας πάρει ακόμη πιο ακραίες και ανεξέλεγκτες καταστάσεις προς τις οποίες οδηγεί η πολιτική των μνημονίων.
Το ΠΑΣΟΚ τι συγκεκριμένα προτείνει ή αντιτάσσει σε αυτό τον προβληματισμό; Να περιμένουμε παθητικά κάποιο θαύμα; Ελπίζει ότι το μνημόνιο θα δώσει δουλειά στους ανέργους ή ότι πρέπει να αφήσουμε το κόσμο να πεθάνει από την πείνα όσο η ανθρωπιστική κρίση επιδεινώνεται;
2. Τι γνώμη έχει το ΠΑΣΟΚ για τις τράπεζες και τα κριτήρια χρηματοδότησης; Και τι προτείνει σχετικώς; Να αποφασίζουν οι τράπεζες με αποκλειστικό κριτήριο την κερδοφορία τους ή την άσκηση δημοσίου ελέγχου ώστε να λαμβάνονται υπόψη κριτήρια αναπτυξιακά και κοινωνικά; Γενικότερα, πρέπει η κοινωνία να έχει λόγο στην άσκηση της πιστωτικής πολιτικής όπως προτείνει ο Δραγασάκης και ο ΣΥΡΙΖΑ ή όχι;
3. Αν για παράδειγμα οι τράπεζες προτιμούν να χρηματοδοτούν εισαγωγές αντί εγχώριας παραγωγής και επενδύσεων, αυτό αποτελεί ζήτημα δημοσίου συμφέροντος και ευθύνη της πολιτείας να το αντιμετωπίσει ή αποτελεί αποκλειστική ιδιωτική υπόθεση των τραπεζών όταν μάλιστα οι τελευταίες έχουν χρηματοδοτηθεί από τον ελληνικό λαό;
Γενικότερα για τις εισαγωγές, έχει κάποια ιδέα το ΠΑΣΟΚ πως θα μπορούσαν να αποθαρρυνθούν μέχρις ότου μπορέσει να διαμορφωθεί ένα βιώσιμο και κοινωνικά δίκαιο παραγωγικό πρότυπο; Αν έχει, γιατί δεν το εφάρμοσε τόσα χρόνια αλλά στήριξε την πρόσκαιρη μείωση των εισαγωγών στην εξαθλίωση του Ελληνικού λαού;
Εν κατακλείδι. Το ΠΑΣΟΚ έχει αποδεχθεί πλήρως το ρεαλισμό των μνημονίων και απαντά στη συνέντευξη Δραγασάκη όπως θα απαντούσε ένας νεοφιλελεύθερος τραπεζίτης ή ένας στυγνός ευρωγραφειοκράτης.
Το ερώτημα όμως που προκύπτει είναι: γιατί το ΠΑΣΟΚ βιάστηκε να απαντήσει εκ μέρους τους;».
ακομη τα σκουπιδια του πασοκ μιλανε. Στα επίπεδα του 2009 - Τι λέει ο Γ. Παπανδρέου άραγε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣοκ προκαλούν τα στοιχεία του Γενικού Λογιστηρίου του κράτους που δείχνουν ότι το δημόσιο χρέος της χώρας μας το πρώτο εξάμηνο του 2013 ανήλθε στο 180% του ΑΕΠ ή αλλιώς στα 321 δις! Στο ύψος δηλαδή που βρισκόταν προ κρίσης, το 2009. Όταν ο Γιώργος Παπανδρέου έφερνε από το Καστελόριζο την Τρόικα και το ΔΝΤ υποτίθεται για να μειώσουν με την δήθεν σωστή συνταγή τους το δημόσιο χρέος της χώρας μας και να βάλουν την Ελλάδα στην σωστή... δήθεν αναπτυξιακή τροχιά!
Από τότε μέχρι σήμερα μεσολάβησε μάλιστα ένα PSI, δηλαδή κούρεμα του χρέους που είχαν στα χέρια τους οι ιδιώτες πιστωτές. Κι όμως η κατάσταση είναι ίδια αν όχι και χειρότερη καθώς τα στοιχεία του Γενικού Λογιστηρίου δείχνουν ότι το χρέος και οι τόκοι που πληρώνει σήμερα η Ελλάδα είναι μεγαλύτερα απ' ό,τι ήταν πριν το περίφημο "κούρεμα" του PSI που υποτίθεται -σύμφωνα με τις τότε διαβεβαιώσεις του πρώην Υπουργού Οικονομικών Ευάγγελου Βενιζέλου- ότι θα μας... έσωζε!!!
Άραγε ποιος φταίει που σήμερα η Ελλάδα εξακολουθεί να είναι πνιγμένη στα χρέη και ο ελληνικός λαός να συνεχίσει να υποφέρει; Σίγουρα δεν φταίνε οι πολίτες.
Αραγε ο πρώην Πρωθυπουργός κ. Παπανδρέου και πρώην Υπουργός Οικονομικών κ. Βενιζέλος θα μας απαντήσουν τι πήγε στραβά;
Τι δικαιολογίες θα βρουν; Θα αναλάβουν κάποτε τις ευθύνες που τους αναλογούν για την συνταγή που οι δανειστές εφάρμοσαν στην Ελλάδα με την συγκατάθεσή των Παπανδρέου- Βενιζέλου;