Περίεργη αφίσσα. Δεν ξέρω γιατί αλλα μου κανει εντύπωση. Βγάζει εναν δυναμισμό που λειπει συνηθως απο αφίσσες. Η ματιά της γυναικας ειναι πράγματι το δυνατό σημειο. Αλλά και οι ζώνες χρωμάτων που ξεφεύγουν από το τυπικό παράλληλο χωρίς όμως και να τέμνονται. Εναλλάσσονται αφήνοντας τη ματιά να επιλέξει που θα εστιάσει. Η απεργία δένει υπέροχα με το "η εμεις ή αυτοι" και αφήνει τον καθέναν μας να βγαλει το δικό του συμπέρασμα. Τα γράμματα "χαλασμένης γραφομηχανής" μπορούν να ερμηνευτούν και ως το παλιο αίτημα που επιμένει και επανέρχεται επίκαιρο.
Για τα αφισσάκια που κυκλοφορούν κατά καιρούς στο ΥΠΠΟ τούτο είναι διαφορετικό και νομιζω οτι υποσυνείδητα κάτι σηματοδοτεί. Θέλει να "μιλήσει", να κοιτάξει στα μάτια τον καθέναν μας. Το αφισσάκι σας ισορροπεί στο όριο ανάμεσα στην προπαγάνδα και στην αισθητική που σπάνια βλέπουμε στην αριστερά. Θα έλεγα, χωρίς να παρεξηγηθεί, ότι βγάζει κάτι "αναρχικό", ελεύθερο, οραματικό.
Μ' αρεσε!
Και τώρα παρατηρήσεις: (1) Γενικά οι πολλές διαφορετικές γραμματοσειρές δεν ειναι σωστή επιλογή. Εχετε 3 γραμματοσειρές θα μπορουσατε να αναζητήσετε και να περιοριστείτε σε 2. (2) Στη λέξη "ΑΠΕΡΓΙΑ" το "Α" ειναι μεγαλύτερο (δεν ξερω αν σηματοδοτεί κάτι αλλά μάλλον ειναι αβλεψία). (3) Θα μπορούσατε να έχετε πιο τονισμένη ή ισως ξακρισμένη τη φωτογραφια της γυναικας δίνοντας έτσι μια αίσθηση προβολής και "κινησης", σαν να προβάλλει και να κινειται προς το θεατή. (4) Η υπογραφή έπρεπε να ειναι μικρότερη και λιγότερο προφανής. Οποιος βλέπει την αφίσσα εντυπωσιάζεται και μπαινει στον πειρασμό να αναζητήσει ποιος την "υπογράφει". Μικρότερη υπογραφή λοιπόν, περισσότεροι κενοι χώροι στο χρώμα. Θα σας δουν (εννοω ως υπογραφη) δεν χρειαζεται να ειναι ανταγωνιστική με το κειμενο στην υπολοιπη αφίσσα.
ΠΟΛΥ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΜΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ
Περίεργη αφίσσα. Δεν ξέρω γιατί αλλα μου κανει εντύπωση. Βγάζει εναν δυναμισμό που λειπει συνηθως απο αφίσσες. Η ματιά της γυναικας ειναι πράγματι το δυνατό σημειο. Αλλά και οι ζώνες χρωμάτων που ξεφεύγουν από το τυπικό παράλληλο χωρίς όμως και να τέμνονται. Εναλλάσσονται αφήνοντας τη ματιά να επιλέξει που θα εστιάσει. Η απεργία δένει υπέροχα με το "η εμεις ή αυτοι" και αφήνει τον καθέναν μας να βγαλει το δικό του συμπέρασμα. Τα γράμματα "χαλασμένης γραφομηχανής" μπορούν να ερμηνευτούν και ως το παλιο αίτημα που επιμένει και επανέρχεται επίκαιρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τα αφισσάκια που κυκλοφορούν κατά καιρούς στο ΥΠΠΟ τούτο είναι διαφορετικό και νομιζω οτι υποσυνείδητα κάτι σηματοδοτεί. Θέλει να "μιλήσει", να κοιτάξει στα μάτια τον καθέναν μας. Το αφισσάκι σας ισορροπεί στο όριο ανάμεσα στην προπαγάνδα και στην αισθητική που σπάνια βλέπουμε στην αριστερά. Θα έλεγα, χωρίς να παρεξηγηθεί, ότι βγάζει κάτι "αναρχικό", ελεύθερο, οραματικό.
Μ' αρεσε!
Και τώρα παρατηρήσεις: (1) Γενικά οι πολλές διαφορετικές γραμματοσειρές δεν ειναι σωστή επιλογή. Εχετε 3 γραμματοσειρές θα μπορουσατε να αναζητήσετε και να περιοριστείτε σε 2. (2) Στη λέξη "ΑΠΕΡΓΙΑ" το "Α" ειναι μεγαλύτερο (δεν ξερω αν σηματοδοτεί κάτι αλλά μάλλον ειναι αβλεψία). (3) Θα μπορούσατε να έχετε πιο τονισμένη ή ισως ξακρισμένη τη φωτογραφια της γυναικας δίνοντας έτσι μια αίσθηση προβολής και "κινησης", σαν να προβάλλει και να κινειται προς το θεατή. (4) Η υπογραφή έπρεπε να ειναι μικρότερη και λιγότερο προφανής. Οποιος βλέπει την αφίσσα εντυπωσιάζεται και μπαινει στον πειρασμό να αναζητήσει ποιος την "υπογράφει". Μικρότερη υπογραφή λοιπόν, περισσότεροι κενοι χώροι στο χρώμα. Θα σας δουν (εννοω ως υπογραφη) δεν χρειαζεται να ειναι ανταγωνιστική με το κειμενο στην υπολοιπη αφίσσα.